podróże
Blog > Komentarze do wpisu
Kraków, 4 czerwca 2010 roku

Kurcze, jestem krotszy o prawie caly rok. Ostatni wpis był zaraz po tym jak wysiedlismy z samolotu. Borneo... Dawno to bylo. A pod drodze do dzisiaj praca, biurko, dom, zwyczajny zywot, dni dobre i złe, zima, sylwester, snieg, jedne i drugie swieta. W koncu beznadziejne wyczekiwanie wiosny, ktora w nuzacej zalobie, a potem powodzi gdzies przepadła (odwołali ja?...).

W prima aprilis 1 kwietnia dosc niespodziewanie stajemy sie wlascicielami dwoch biletow Lufthansy z Krakowa do Singapuru. Madry czlowiek na Travelbicie napisal o swoim odkryciu. O 5-dniowej promocji do roznych krajow Azji. Ceny swietne. Nasza to niespelna 1840 zl za bilet. Info przeczytalem w poludnie, a po dwoch godzinach bylo po sprawie. W komputerze wisialo potwierdzenie zakupu biletow. Tak daleko za takie pieniadze jeszcze nie frunelismy... Wylot prawie za chwile bo 25 czerwca, wracam 2 sierpnia. Tylko skad?...

Pierwsza wersja byly Filipiny. Czytam, czytamy... Fajne miejsce, troche pada. Wiec moze Birma? Znowu czytamy. Dni plyna. Prawie juz kupilismy przewodnik. Ciesze sie. Zawsze chcialem zobaczyc ten kraj, ale jakos tak schodzilo. Koniec kwietnia, wracam do domu. Agnieszka z tajemnicza mina, niby tak bez znaczenia, wspomina, ze wlasciwie to co zaoszczedzilismy (???) na biletach do Singapuru moglibysmy wykorzystac, hmm, na jakis inny dluzszy przelot. Birma odplywa... Nowy pomysl, nowe plany. Papua (indonezyjska)... Potem dochodzi jeszcze Sulawesi. I byc moze wlasnie tam, choc nie na pewno, za trzy tygodnie, jesli nie wybuchnie wulkan, lotniska nie zatopi powodz... Wiec byc moze tam polecimy.

Na razie kombinujemy jak tanio poleciec z Singapuru... Ale o tym pozniej.

piątek, 04 czerwca 2010, jacekstefanski

Polecane wpisy

Komentarze
2010/06/26 06:56:14
Jestem myslami z Wami caly czas. Zycze Wam duzo sloneczka i wspanialych przygod! Jest u mnie teraz sobota, 1-sza rano i mysle, i ciekawa jestem gdzie jestescie w tym momencie :-).
mocno Was sciskam.
PS. do mamusi bede sie starala dzwonic codziennie